Sunday 1 January 2012

LONJONG :)

Assalamualaikum W.B.T.


hye kawankawan yg tersayang..kaifa halukum ya sodiqi2 sekalian??harap kalian berada di bawah junjungan ,lindungan dan rahmat kasih sayang ALLAH TAALA..OK,utk post kali ini,aku terpanggil utk memperkenalkan kawanbaik aku since form 2..nama diberi WAN FAEZ WAN MOHAMAD KHAZERI..dye kawan lelaki aku yg pertama yg aku knl di SHAMS,i guess,da menjangkau 5 thn kami kenal.dan alhamdulillah,persahabatan kami msh kekal walaupon pernah suatu ketika dahulu,kami tidak bertegur sapa selama hampir 1 thn..kenapa kami tdk bertegur sapa??yang tu,biar lah jadi rahsia kami buat selama2 nya,as we wish to forget and forgive to each other for that.just let bygone be bygone.tu kngn plg pahit pernah kami lalui spnjg persahabatan kita.lagi pun,aku tak pernah nak salahkan dye atau sape2 yg terlibat dalam problem tu,just look at the positif sight,mgkn ALLAH nak uji tali persahabatan kteorg,samada kukuh atau pun x..and THANKS to ALLAH,for still keep our friendship go on.ohh!!sblm aku terlupe,time skolah dulu,paeh ni lbh di kenali sbg LONJONG,sbb dye ni tersangat lah tinggi,thats why tajuk entry aku kali ini aku ltk title LONJONG..hehe..paeh,jgn marah tau!!so,aku ni tersangat la segan nak berdiri sblh dye,sbb nampak obvious sgt perbezaan ketinggian kteorg..maklum la,aku ni takde la terlalu tinggi..cute2  jer..haha.apa yg aku ingat pasal paeh??ermmm..sat na,nak pikiaq dlu..ok2,DOB dye pd 10 jun 1993,anak jati terengganu,so,IC dye no 11 la..yg aku punye no 14,sbb aku anak jati KL,tu yg buat paeh tak puas hati dgn aku ble aku menggunakan bhse bangku,dye msti nak ejek2 aku and mula la kate, "tak payah nak cakap luar sgt la!"..menyampah sgt..haha..jap,aku rase aku still ingt no ic dye yg pnuh,930610-11-5421..entah btol entah tak..aku maen teka jer..jang,btl x ni no ic ko??hehe.dulu time skolah menengah,time f2,f3, dye suka main bola,pernah berkesempatan jd kapten bola sepak skolah bwh 15 thn,kalau tak silap aku la..p msuk f4,f5 dye bertukar k SASER,he told me that he love to play rugby..wakil ragbi SASER tu..aku msh ingt,dulu aku suke sgt dgn si kembar pemain bola sepak malaysia,aidil zafuan dan zaquan adha.so,paeh ni dgn baik hati,tiap kali beli majalah bola,if ada pic si kembar ni,dye akan kumpul & kasi kat aku..tiap kali aku ada problem,pasti dya slalu ada utk membantuku..kami kongsi masalah bersama,kami bergerak saling membantu dalam apa jua problem yg kami hadapi,kami bergaduh,bertukar pendapat dll..sungguh indah persahabatn yg kami lalui..baik kan dye ni..tp yg aku cerita stakat ni,semua nye dr sisi baik dye,tak khabaq lagi dr sisi evil dye..dye ni sgt suke kacau aku,ganggu ketenteraman aku.pndk kate,dye tak boley tgok aku duduk senang,pasti akan jd mangsa dye.suka sgt ejek2  n ngenat aku.tapi,itu lah yg buat persahabatan kami kekal smpai ke hari ini..



btw,dude,thanks a lot for being my best friend for almost 5years..jasa mu di kenang.hopefully,persahabatan kita ni akan trs kekal smpai bila2..stay keep in touch ok  :)
and utk permintaan ko,yg mintak aku carikan someone utk dijadikan awek ko,akan aku pertimbangkan and usahakan..smate2 demi mu kawan..Ok la,,terasa sudah begitu panjang aku menulis,maybe I should pen-off here..utk sahabat ku LONJONG,jaga diri baekbaek yawww..belajar sungguhsungguh kat UITM PENANG tu..smoge suatu hari nanti,kau berjaya jadi seorang engineer yg berjaya and hopefully,that one fine day,ko akn jumpa jodoh ko..
ukhuwah fillah abadan-abada..kbye  :)


here,meet my dear best friend,LONJONG :)



(p/s:keikhlasan dalam berteman dan saling memahami,itu formula kami dalam mengekalkan persahabatan yang  kami bina ini..may ALLAH bless us,dude..  ) 

No comments:

Post a Comment